Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане. Каре или ... ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тракане. Каре или ... ?

    Миналата седмица бях на автомивка и след нея се появи интересен шум. Единствено при напълно навити волан на дясно или наляво се чува тракане някъде откъм предните колелата. Тракането се чува само ако се подава газ, ако е по инерция го няма. Знам как трака каре, но това е по- интензивно и някак по глухо. Ако волана не е навит до края няма тракане. Някаква идея.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

  • #2
    Това в движение ли го прави или като дадеш газ на место колата дизел лил бензин е

    Comment


    • #3
      очевидно е бензин, прави го в движение, преди малко установих, че скобата на маншона на външно ляво каре отново липсва и греста е изхвърчала, интересуваме карето винаги ли трака или при подаване на газ? Тракането се чува и на ляв завой и на десен, но все от лявата страна и при движение напред и при движение на зад.
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • #4
        Бате такива неща с гледане трудно се откриват. Смятай тука колко ще ти се помогне. Само в мисли може да се вкараш. Закарай я в сервиз да я видят.

        Ти можеш да направиш следното де. Да навиеш волана в тази посока която трака и да надникнеш дали не опира нещо в джантата. Кормилен накрайник, ламаринка на кабелите покрай главината или нещо подобно. И ако не се справиш на сервиз.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Да така смятам да направя, но макар и приятел този път ще се разправям ако карето е за смяна, преди известно време при смяна на носачи установихме че маншона е спукан, казах да се смени с най-добрият възможен, смениха го. При следващо посещение в сервиза за смяна на ангренажен комплект докато беше вдигната колата забелязох, че скобата липсва, сложиха грес и нова скоба, сега отново видях че скобата я няма, а при напълно навит волан в която и да е посока този маншон едва ли може да бъде задържана от скобата. Е баси и майсторите.
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • #6
            По принцип често се получава това като ти сменят маншона и после изкача скобата.
            Преди да се сложи скобата трябва маншонът да не е оплескан с грес в края си където се нахлузва на карето.
            А карето трябва да е идеално забърсано ,да не е мазно там където стои маншона със скобата.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              На мен ми писна от тея скоби, защото 3та губя вече и почнах със свински опашки....седят без да мърдат..
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                Да така смятам да направя, но макар и приятел този път ще се разправям ако карето е за смяна, преди известно време при смяна на носачи установихме че маншона е спукан, казах да се смени с най-добрият възможен, смениха го. При следващо посещение в сервиза за смяна на ангренажен комплект докато беше вдигната колата забелязох, че скобата липсва, сложиха грес и нова скоба, сега отново видях че скобата я няма, а при напълно навит волан в която и да е посока този маншон едва ли може да бъде задържана от скобата. Е баси и майсторите.
                Пълни с грес и слагай свиска опашка и карай докато се разтрака вероятноста да спре след като го напълниш с грес да спре да трака е голяма.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  На мен ми писна от тея скоби, защото 3та губя вече и почнах със свински опашки....седят без да мърдат..
                  Мда, има едни много дебели и здрави свински, държат юнашки......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Диагнозата е поставена- карето е "тръгнало". След процедурата по ново напълване с грес и поставяне на скоба, карето пак трака, слабо но трака, този път обаче след като поставиха скобата направиха опит със завъртане в двете крайни посоки и всеки път скобата падаше. Дефакто карето е било незащитено още при първоначалната смяна на маншона. Та в този ред на мисли, колко струва предно ляво каре и кой вариант е по-добър, ново но с неизвестен произход или оригинално но старо?
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                      ...Та в този ред на мисли, колко струва предно ляво каре и кой вариант е по-добър, ново но с неизвестен произход или оригинално но старо?
                      В този ред - ти вече си имаш едно старо. За какво ти е още едно, с неизвестен ресурс ...? Купи си ново, с известен произход!

                      Comment


                      • #12
                        Не знам дали е същото като при мен но описанието е подобно. При мен се получаваше също при подаване на газ и смяна на предавките. Оказа се шарнир на горен носач - взех го за 90 лв + 30 за ремонт и всичко е 6...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Диагнозата е поставена- карето е "тръгнало". След процедурата по ново напълване с грес и поставяне на скоба, карето пак трака, слабо но трака, този път обаче след като поставиха скобата направиха опит със завъртане в двете крайни посоки и всеки път скобата падаше. Дефакто карето е било незащитено още при първоначалната смяна на маншона. Та в този ред на мисли, колко струва предно ляво каре и кой вариант е по-добър, ново но с неизвестен произход или оригинално но старо?
                          Колега, я ги снимай тия скоби дет се изхлузват, та да се види за кво става въпрос..........
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                            В този ред - ти вече си имаш едно старо. За какво ти е още едно, с неизвестен ресурс ...? Купи си ново, с известен произход!
                            ... би ли дал някакъв съвет?
                            Last edited by spe4elist; d.m.y г., 19:49. Основание: айде пак рекламиии
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                              ... би ли дал някакъв съвет?
                              Ще ти отговоря на лс, да не правя безплатни реклами/антиреклами ...

                              Comment

                              Working...
                              X